MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Monday, September 16, 2013

Trimester Pertama Ku | Pemeriksaan Setiap Bulan.

Pemeriksaan Ibu Hamil, Pengedar Shaklee Di Ipoh


Pemeriksaan Kehamilan..bagi setiap ibu yang hamil, anda harus menjalani pemeriksaan setiap bulan. Apa yang di periksa? Bagi yang baru pertama kali hamil..anda boleh baca di Persediaan Mengandung (Bahagian Petama) & (Bahagian Kedua)

Terdapat 2 tempat yang boleh kita jalani pemeriksaan. Macam mama, mama check up dekat Klinik Kesihatan dan juga Klinik Pakar Puan. Ada yang cakap mama buang masa sebab pergi  sampai 2 tempat. Tapi bagi mama..mama ada pendapat mama sendiri.

Ok contoh yang diberikan dalam babycenter untuk pemeriksaan di Klinik Kesihatan atau Klinik Swasta. Untuk lebih lanjut boleh klik DI SINI

Pemeriksaan Di Klinik Kesihatan dan Swasta, Shaklee Di Ipoh
Boleh klik pada foto untuk gambaran lebih jelas

Untuk Klinik Kesihatan Kerajaan mama pergi dekat Klinik Gunung Rapat. Dekat dengan rumah mama. Setiap kali pergi mmg ramai sangat orang. Tak kiralah datang awal ke..lambat ke..sekurang2nya dalam 3 jam baru selesai. Rasa macam nak patah pinggan menunggu giliran.

Buku Pink Ibu Mengandung, Shaklee Di Ipoh
Buku Pink mama yang dah hampir lunyai..hahaha...

Bagi Klinik Pakar Swasta pula..mama memilih Klinik Datin Dr. Mimin. Sebab apa mama pilih beliau. Emmmmm.....hehee..susah gak nk cakap. Tapi entah lah..mama rasa best sangat dengan dia. Lagi pun Dr. Mimin ni lembut orangnye. Cakap pun lembut je..Pegang kita pun lembut..dan yang paling penting..ramai orang cakap Dr. Mimin "jahit" cantik n kemas..kekekeke...

Klinik Datin Dr. Mimin, Shaklee Di Ipoh
Klinik Datin Dr. Mimin di Pantai Puteri Ipoh, Perak.

Datin Dr. Mimin, Shaklee Di Ipoh
Inilah my luvly Doc ^_^

Kad Check Up Ibu Mengandung, Shaklee Di Ipoh
Kad Check Up Setiap Bulan,

Ini pilihan mama, pilihan anda??? Terpulang pada anda..ikut budget dan keselesaan anda. ^_^



Hubungi saya :
Pengedar Sah Shaklee Di Ipoh Perak
Dilla Jalil (852451)
SMS / WhatsApp : 017-5657552
E-Mail : admin@mamaqaireen.com

1 comment:

  1. Sy pn baru lpas bersalin under dr mimin..mmg d best.cek up dr preggy minggu ke5 till bersalin.sgt berpuas hati.dr mimin ni lembut n humble wlupn status datin.jahitan mmg kmas sbb lpas bsalin ade nurse kkia dtg umh n cek luka then trus ckp jahitn cntek n kmas..hihi..insyaAllah akn2 dtg pn dgn dr mimin jg..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...