MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Wednesday, January 18, 2012

Vitamin Untuk Kanak - Kanak Yang Sering Demam Dan Susah Nak Makan!




Pening memikirkan hal anak yang sering demam dan tak nak makan? Apa kata anda cuba berikan vitamin untuk mereka. Tetapi perlu diingatkan, bukan semua vitamin yang boleh di ambil untuk kanak - kanak bawah 3 tahun.

Bagi ibu-ibu yang ingin memberi vitamin pada anak-anak dibawah 3 tahun, anda boleh memilih meal shake sebagai alternatif...sebab doc sendiri tidak mernyarankan anak-anak di bawah 3 tahun mengambil supplement tambahan kecuali atas nasihat doc....

Oleh itu, mealshake sangat sesuai bagi kanak-kanak ibawah usia 3 tahun.. (bawah setahun tidak dibenarkan)..dalam kes tersebut, ibu digalakkan consume supplement..lebih senang kan?

mealshake - Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda.

Mealshake ialah gabungan mukltivitamin, multimineral dan protein soya yang membekalkan keperluan nutrisi anak-anak yang sedang membesar. Amat sesuai untuk anak-anak yang aktif, memilih makan, kurang selera makan, sibuk beraktiviti dan yang memerlukan sokongan untuk menguatkan imuniti.
Terdiri dari gabungan bahan2 semulajadi yang diproses dengan kaedah natural agar lebih mudah diterima oleh tubuh tanpa kesan sampingan.



Boleh baca testimoni Meal Sahkes di sini





2 comments:

  1. Dkt mana sy nk dptkn produk ni yee..dan berapa rm?

    ReplyDelete
  2. My dear..boleh emel ke admin@mamaqaireen.com atau sms/whatsapp saya 0175657552 ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...