MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Tuesday, April 1, 2014

Ahli Shaklee | Macam Mana Nak Daftar Ahli Shaklee?

Alhamdulillah sekarang ni semakin ramai yang mengetahui kehebatan Shaklee. Seperti saya sendiri, bermula dengan makan sendiri dan merasa kehebatannya, kini telah menjadi distributor tegar Shaklee. Lagipun memang banyak kelebihan DAFTAR AHLI SHAKLEE. Tidak kisahlah sama ada nak makan sendiri atau pun ingin berniaga. Ikut suka hati kita sendiri, kan?
Macam Mana Nak Daftar Ahli Shaklee?
Daftar ahli shaklee
Daftar ahli shaklee
Terdapat 2 cara untuk DAFTAR AHLI SHAKLEE.
1)  Yuran pendaftaran sebanyak RM75 (WM) dan RM85 (EM) termasuk postage. Dengan membayar yuran tersebut, anda akan memperolehi BUSINESS KIT SHAKLEE yang mengandungi katalog, resit, product guide, sistem bisnes shaklee dan lain – lain.
ATAU
2)  Anda juga boleh mendapat keahlian PERCUMA dengan setiap pembelian sebanyak 200UV (Unit Value). Ini bersamaan dengan pembelian barang RM650 (harga ahli) dan secara automatic akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA. Malah anda juga akan mendapat CASH BONUS (bernilai RM30++)
Sekiranya anda berminat untuk jadi ahli, anda boleh hubungi saya
DILLA JALIL | 017-5657552 | admin@mamaqaireen.com

Apa Faedah Daftar Ahli Shaklee?  <—— Boleh Klik & Baca
Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee <—— Boleh Klik & Baca

Kelebihan Ahli Shaklee
Kelebihan Ahli Shaklee

Apa Yang Anda Boleh Buat Selepas Daftar Ahli Shaklee?
Bila anda sudah mendaftar, terpulanglah kepada anda sama ada anda ingin menjadi distributor untuk menjual (berniaga) atau makan sendiri. Yang bestnya jadi ahli shaklee ni, kita tak perlu maintain point atau membuat sebarang pembelian setiap bulan.
Ikut suka hati kita, bila kita nak beli dan pada masa bila nak beli. Lagi pun sekarang ni dah guna Shaklee Online, so lagi senang lah kan? Semuanya dihujung jari sahaja.
Kadang – kadang orang tak faham, kenapa kena jadi AHLI SHAKLEE? Ok, jom saya ceritakan serba ringkas.
Contoh :
Anda pergi ke Jusco, anda daftar keahlian J Card. So setiap kali anda beli barang, anda akan dapat point kan? Kumpul selama 1 tahun, lepas tu anda boleh tebus point tersebut.
Bila ada J Card Day, ada akan dapat harga lagi murah dari apa yang mereka tawarkan (dengan syarat kena jadi ahli J Card dulu). Bila dah beli barang, kadang tu anda akan dapat vaucer .
Lepas tu pula, suka hati andalah kan bila masa nak pergi Jusco. Suka hatilah bila nak beli. Tiada siapa pun yang paksa. Betul tak? ^_^
Maka disini, konsep yang sama juga Shaklee buat. Andai kata anda jadi ahli, setiap kali anda beli barang anda akan dapat point, bila dah cukup point anda akan dapat cash dari shaklee dalam tempoh sebulan dan bukannya setahun. Lepas tu, suka hatilah bila nak beli. Rasa nak makan, anda beli. Rasa tak nak makan, tidak perlu beli. Senang kan? Tiada terikat dengan sesiapa pun.
Daftar Ahli Shaklee
Daftar Ahli Shaklee
Ni gambar kaum suami termasuk suami saya dua dari kanan bergambar bersama Amin Idris. Group kami ni, kaum suami pun turut sama join. Seronok kan? Nantikan next entry “Seronoknya Jadi Ahli Shaklee Bawah Group OB Dilla Jalil”
So apa tunggu lagi? Sekiranya anda NAK DAFTAR AHLI SHAKLEE sekarang, anda boleh terus hubungi saya. 
Layari Blog Shaklee saya : mamaqaireen.com 
DILLA JALIL | 017 – 5657552 | admin@mamaqaireen.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...