MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Thursday, October 27, 2011

INGIN MENJADI AHLI ATAU PENGEDAR SHAKLEE??



Disebabkan kesedaran terhadap keperluan supplemen natural, ditambah pula dengan kesan pencemaran yang memberi impak kepada kesihatan, ramai memilih Shaklee sebagai makanan tambahan (sila fahami supplement Shaklee adalah makanan tambahan, bukan makanan utama, bermakna tabiat pemakanan sihat harus dijaga). Suplemen Shaklee sudah dikenali sejak lebih 50 tahun dahulu kerana perbezaannya berbanding suplemen lain.
Ini kerana, Shaklee adalah:
  • SEMULAJADI, bukan sintetik.
  • Menjalani proses SEMULAJADI, bukan organik.
  • Keperluan badan SEMULAJADI, bukan ubat atau bahan yang berasaskan hormon atau dadah.
Badan kita dibina oleh vitamin, mineral dan bahan-bahan seperti protein, karbohidrat dan sebagainya. Apa yang kita dapat dari makanan yang kita makan adalah VITAMIN, MINERAL dan bahan2 tersebut, hakikatnya banyak benda yang kita masukkan ke dalam mulut adalah HAMPAS… belum masuk lagi bahan-bahan KIMIA BUATAN yang memberi kesan kepada kesihatan.
Tahukah anda bahawa buah epal yang didapati di pasar dan pasaraya telah kehilangan lebih 50% nilai nutrisinya dari proses menuai hinggalah pembungkusan, sebelum sampai kepada kita? Belum termasuk bahan-bahan kimia yang disembur ke atas kulit epal agar tahan lama, nampak cantik dan tetap terpelihara.
epal
Kerana itulah kita memerlukan sokongan dari supplement, tanpa mengabaikan keperluan untuk makan makanan berkhasiat dan berzat. Tambahan pula, gaya hidup masakini yang stress boleh mengganggu penyerapan nutrien oleh tubuh. Dan kebanyakan yang kita makan hanya jadi hampas sahaja…
Kanak-kanak, pelajar, ibu hamil dan menyusu, mereka yang ‘diet’, mereka yang bekerja keras (fizikal atau mental), warga tua, orang yang ingin sihat sentiasa… adalah antara golongan yang memerlukan supplement.
Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee, atau pengedar sah dan mula menjana pendapatan sehingga 5-angka dengan Shaklee, daftarlah sekarang dengan hanya SMS/WhatsApp ke no. 017-5657552 atau emel ke mamaqaireen@yahoo.com
Jumpa di puncak kejayaan ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...