MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Monday, February 24, 2014

MENCARI PENGEDAR SHAKLEE DAN COD SHAKLEE DI IPOH PERAK?

Assalammualaikum dan salam ceria untuk semua pembaca.

Anda peminat setia Barangan Shaklee? Anda berada di Ipoh? Alhamdulillah bulan Febuari 2014 ni adalah tahun ke 3 saya jalankan biz Shaklee.

Kami sekeluarga dah lebih dari 3 tahun mencuba dan mengamalkan produk shaklee. Malah nenek saya sudah lebih 10 tahun makan suplemen shaklee.

So, di sini saya nak kenalkan lagi diri saya..kot2 masih ada yang samar2 kan? hehee

Saya adalah salah seorang Pengedar Sah Shaklee di Ipoh, Perak. (852451)

pengedar sah shaklee & cod shaklee di ipoh perak
Pengedar Shaklee & COD Shaklee di Ipoh Perak.

Jika anda perlukan suplemen semulajadi bagi :

  • SET HAMIL
  • SET BERSALIN / BERPANTANG
  • SET MENYUSU
  • MASALAH BERAT BADAN / KURUS
  • KESUBURAN
  • KEINTIMAN
  • ECZEMA 
  • MASAH KULIT
  • KECANTIKAN
  • ANAK KURANG SELERA MAKAN
  • KECERGASAN
  • KANAK2
  • DEWASA
  • WARGA TUA
  • UNTUK PELAJAR
  • UNTUK MINDA
  • SAKIT SENDI
  • AWET MUDA
  • DLL
Anda boleh hubungi saya :

pengedar sah shaklee & cod shaklee di ipoh perak
Pengedar Shaklee & COD Shaklee di Ipoh, Perak

Dilla Jalil | whatsapp / sms / call 017-5657552

Anda nak COD Shaklee Di Ipoh? Tempat untuk kita ber COD di KFC Medan Gopeng Ipoh, Perak. Tak kisah nak jumpa waktu malam pun boleh ^_^

Anda boleh menghubungi saya bila2 masa untuk dapatkan barangan Shaklee. Sekiranya anda ingin mendapatkan barangan dengan harga istimewa atau ingin menjadi AHLI SHAKLEE, anda boleh terus hubungi saya. Saya akan memberi keterangan yang lengkap kepada anda.


Hubungi saya :
Pengedar Sah Shaklee di Ipoh
Dilla Jalil
017-5657552
COD di Ipoh, Perak (Medan Gopeng)

Layari Blog Baru saya : mamaqaireen.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...