MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Tuesday, February 25, 2014

Ingin Dapatkan Shaker Daripada Shaklee?

Punyelah laku barangan Shaklee ni, sampaikan shaker pun orang nak. Selalunya orang ramai mencari pengedar shaklee untuk membeli vitamin. Tapi sekarang ada juga yang cari pengedar shaklee untuk beli shaker..hehee.


Shaklee Shaklee Di Ipoh
Shaker Shaklee

Ok lah tu..saya sendiri pun suka dengan shaker tersebut. Ada 2 lagi dekat umah ^_^

Kalau anda inginkan shaker menarik daripada Shaklee, anda boleh hubungi saya. Pembelian secara ONLINE atau COD. Kalau nak COD pun boleh, lagi senangkan..tak perlu bayar dui pos. Tapi COD di Ipoh jelah..sebab saya duduk di Ipoh, kekeke..saya biasanya akan buat COD di KFC Medan Gopeng, Ipoh.

So, whatsapp atau call je saya bila2 pun. Nak jumpa lepas kerja waktu malam pun boleh.

Hubungi saya :

Pengedar Sah Shaklee Di Ipoh Perak
Dilla Jalil (852451)
017-5657552
Kawasan COD Shaklee Ipoh : KFC Medan Gopeng.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...