MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Wednesday, April 18, 2012

Gabungan Terbaik Untuk Si Manja Yang Sering Tidak Sihat.

Dua suplemen ni memang menjadi kegemaran para ibu untuk diberikan kepada anak tersayang. Apakah suplemen yang saya maksudkan tu? 


adik beradik lain mak lain bapa..heheee

MealShakes Dan Omega adalah gabungan yang superb untuk anak anda yang sering demam, selsema, batuk dan sangat2 bagus untuk kanak2 yang ada lelah. Mama Qaireen sendiri, mama bukan nak cakap besar..nanti esok lusa Allah bagi "cash" pula..Qaireen mmg jarang sangat2 demam, selsema dan batuk. Alhamdulillah dengan izin dari Allah senjak mama amal kan supplement ni..senang sangat hati mama.

Ingat lagi masa tu Qaireen selsema..tapi mama tak bagi dia ubat pun (bukan elok pun ubat selesema ni) so apa yang mama buat..mama just bagi dia MealShakes je..mmg lah lama nak baik..1 minggu lebih. Tapi yang bestnye..Qaireen sangat susah nak kena selsema. Oh ye..kalau anak anda bawah 6bulan pun..tak perlu bagi ubat selsema ye..anda menyusukan sahaja..lepas tu anda ambil vitamin c 2biji. InsyaAllah..at least vitamin c tu dapat di tempiaskan oleh anda kepada baby..betul tak? ^_^

Ada apa dengan Mealshakes & Omega ni?? Secara ringkasnya....

Shaklee Meal shakes
  • Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian(Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
  • Sumber yang kaya dengan kalsium, fiber dan protein.
  • Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik.
  • Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.

  • Penting bagi perkembangan dan fungsi otak.
  • Meningkatkan sistem imunisasi.
  • Menapis segala virus dan bakteria daripada badan.
  • Kanak-kanak yang mengambil Omega 3 dari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.


Ok..ok..mama stop membebel..jom kita tgk testimoni ibu2 ni..mama pula yang teruja..kekekeke..
klik pada gambar untuk gamaran yang lebih jelas.



Lagi Testimoni yang best yang di ambil dari customer di Group tertutup kami..di facebook


FB : Iffah Anuar :"Alhamdulillah... saya juga berikannya pada Faheem.. alhamdulillah, travel from Sgr - Cherating- Tgn - Melaka - Sgr...ke ladang ayah, berpanas hujan..main lumpur..Faheem tidak demam/selesema/muntah2 spt sepupu yg lain.. Alhamdulillah...Sy juge dah tidak bermusuh dengan matahari :) kalo dulu x boleh kne matahari migrain+rashes..+ demam + sakit2 sendi smp x boleh bgn..syukur.. setelah 1 Yr+ tekun amalkan shaklee"

FB : Beeha Yunos :"Since saya bg anak saya meashakes+omega, mmg dia jarang selsema (kalau tak sebulan sekali sure g pakar kanak2) dan susu mmg abis aje..dan makan pon selera..alhamdulillah..sayur sume makan, dah tak de masalah tak nak makan..and kalau demam atau selsema, 2 hari dah baik..alhamdulillah..akhirnya saya temui supplement yg serasi utk anak saya :)

FB : Rafaliah :" Irfan salah satu contohnya..dulu every mth demam, batuk n selsema pastu siap kena asthma attack. AlhamduLILLAH skang ni sgt better..:-) "
FB : Azra Balqis Irdina :"bagus jugak mealshake nie ye..ank sy dlu x mo mkn..ble nk bg mkn msti nyorok blakang pintu..skrg lepas sy bg die mealshake..mkn mcm x ingt dunia..ble x bg mkn msti mrh..skrg sayur2 pon die mkn..dlu die paling benci kt sayur..gembira hati sy tgk die da berselera..pipi pon da berisi.."

Jom berikan yang terbaik untuk anak kita. Anak sihat, ibu bahagia bos di office pun gembira sebab kita jarang ambil cuti..betul tak? ^_^



Untuk maklumat lanjut boleh hubungi mama untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan mama.

1. LIKE fanpage MamaQaireen Shoppe

2. PM saya di fb, Dilla Jalil

3. Emel admin@mamaqaireen.com

4. SMS/ Whatsapp saya di 017-565755

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...