MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Thursday, August 4, 2011

En. Ithnin HILANG..

En. Ithnin (salah seorang PC lelaki di Malaysia)

Sahabat PC mama Salwa namanya telah kehilangan suami tercinta. Mama tak berapa rapat dengan suami beliau. Mama kenal dengan En. Ithnin pun masa mama jalani kursus PC June 2011 yang lalu. Maaf mama tak boleh nak berceloteh panjang sebab mama masih TERKEJUT!

Ni mama copy paste dari status FB Salwa

Gambar-gambar suami saya dan anak2...boleh perpanjangkan untuk rujukan umum...tolong doakan suami saya selamat dan sihat dan terpelihara sentiasa oleh ALLAH

beliau adalah cinta hati saya selama2nya....saya mahu beliau kembali...saya dan anak2 perlukan beliau untuk hidup...


keluar rumah tanpa ic, wang, handphone pada 2 aug 3 pagi (memakai baju melayu merah dan seluar hitam)
( keluar kerumah utk mengambil tafsir al-Quran dlm kereta, 10 minit kemuadian tidak masuk kembali kedlm rumah hingga kini)


kalau ada maklumat tttg ITHNIN NGADIMAN boleh call sarjan radha 0126059997 atau saya 0133101221 atau mak saya 0163743248


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...