MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Wednesday, February 8, 2012

Testimoni ~ Dari 1.5oz ke 7oz! Alhamdulilah bestnye!!

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*


Klik untuk perbesarkan imej

Farha Damia
nk share slpas 3 bln amik shaklee..sblm amik shaklee pam dpt 1.5oz - 2 oz jer..tp pg ni dpt 7oz..sgt happy.tq atas consult dgn kak Azrina Mohd Tajul Ariffin.kak..dulu bw blk rmh plg byk 12oz(tu pun jrg)skrg dh blh bw blk 18-20oz. ;)
Saya kenal ibu ini semasa beliau sms kepada saya melalui WhatsApp mengenai permasalah beliau yang mana sudah pun mengamalkan set B tetapi hasil susu masih sedikit, katanya sekali pam dapatlah paling banyak 3oz dan sehari bekerja bawa pulang 7oz (itupun tak selalu). Bila saya korek, gali, cangkul permasalahan beliau ialah kerana beliau mengamalkan jamu *A* yang mana ada setengah badan kita tidak boleh tolerate dan ia akan sebabkan susu merundum. Kini beliau mampu menghasilkan 18oz-20oz sehari berkat kesabaran dan tidak pernah kenal erti putus asa. Kesan lain ialah bayi beliau kerap mengalami kekembungan (apa yang ibu makan samada berkhasiat atau tidak ia akan pergi ke perut bayi dahulu ya). Pada saya memang 'taff' lah masalah ibu ini dan ia membuatkan saya belajar sesuatu iaitu "MAKAN APA PUN KENA DENGAN ILMU". Kini ibu ini telahpun menjadi keluarga Shaklee dan beliau seronok untuk berkongsi kebaikan di luar sana. Oh ye, apa yang saya kagum tentang ibu ini ialah, beliau mempunyai seorang lagi anak yang usianya agak rapat dengan no 2, bekerja sambil belajar dan juga buat biz Shaklee macam saya juga...wow sungguh SUPERWOMAN kan? Apa pun saya doakan ibu ini terus suksess dunia dan akhirat.
"TANGAN YANG MENGHAYUN BUAIAN MAMPU MENGHAYUN DUNIA JUGA"
PERINGATAN : Vitamin Shaklee tidak memperbanyakkan susu, ibu kena istiqomah dengan konsep asas perbanyakkan penghasilan iaitu Demand and Supply
credit
_________________________________________________________________

Untuk konsultasi dan segala pertanyaan, anda boleh:

1. LIKE fanpage MamaQaireen Shoppe

 2. PM mama di fb, Dilla Jalil

 3. Emel mamaqaireen@yahoo.com

 4. SMS/ Whatsapp mama di 017-5657552.
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...