MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Friday, May 11, 2012

Selamat Tinggal Kulit Kusam.



Wajah yang cantik, mulus dan berseri sememangnya menjadi idaman setiap wanita. Pun begitu dalam keghairahan mencuba pelbagai produk, masih ramai yang tidak melihat dan mengenal jenis kulit sendiri. jadi jangan terikut-ikut atau mudah terpengaruh. Tips di bawah ini mungkin mampu membantu anda. Selamat Mencuba...

 
Kenali Kulit Wajah

Basahkan wajah dan biarkan selama satu jam tanpa mengoleskan produk kecantikan apa pun. Setelah itu, dengan menggunakan tisu, tekan bahagian hidung, pipi, dagu dan kening.

Awas Dehidrasi Kulit
 
Kandungan air dalam kulit merupakan faktor penting dalam menjaga produksi kolagen dan elastin. Berkurangnya jumlah komponen kulit tersebut membuat kulit mengalami dehidrasi, kulit tampak kering, kusam, kendur, bahkan bernoda gelap. Pilihan tiga jenis pelembap kulit berikut ini, boleh anda terapkan setiap hari agar kulit terawat dan selalu sihat.


Rahsia Anjal
 
Kelembaban kulit di tubuh dan di wajah sangat berbeza. Wajah memiliki kelenjar- kelenjar yang memproduksi minyak lebih banyak dibandingkan dengan di badan.

Kulit Kusam
 
Kosmetik semahal apa pun tidak akan mungkin dapat menutupi kulit yang kusam. Bersenamlah kerana senaman bukan sahaja membuat tubuh bugar dan sihat tetapi juga memperbaiki sirkulasi darah ke jaringan. Jika sirkulasi bagus, otomatik kulit akan cukup mendapat nutrien. Bukan itu sahaja, olahraga juga menarik otot sehingga tidak kendur.


dalamcantik.com

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi mama untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan mama.

1. LIKE fanpage MamaQaireen Shoppe

2. PM saya di fb, Dilla Jalil

3. Emel admin@mamaqaireen.com

4. SMS/ Whatsapp saya di 017-565755

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...