MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Tuesday, October 7, 2014

Suami Melampau Ketagih Air Vivix Shaklee

Sejak akhir2 ni "masalah" paling besar yang saya hadapi ialah masalah ketagihanan melampau suami sendiri..hehee. Baba Qaireen sekarang ni dah ketagih dengan air Vivix Shaklee + Performance Drink. Alahai tiap2 malam mesti nak minum. Kadang tu sampai sanggup buat sendiri tanpa suruh saya buat. So disebabkan ketagihan baba, saya namakan entry kali ni "Suami Melampau Ketagih Air Vivix Shaklee" ala2 dah bagi betis nak peha gitu :P


Biasanya orang minum Vivix Shaklee macam tu je kan..atau minum dengan air je kan..kali ni saya bagi resepi best! Ok, anda cuba campurkan PD dengan Vivix Shaklee, pastu kacau atau nak senang masukkan dalam shaker dan shake. Lagi best kalau dapat minum dengan air sejuk. Sejuk dan nyaman je rasa tekak tu. Yang pastinya campuran 2 vitamin ni memang superb sedap!

Paling best minum sebelum nak mulakan apa2 aktiviti seperti bersukan. Kebetulan baba Qaireen main badminton waktu malam, so baba Qaireen akan ambil Air Power ni sebelum bersukan. Nanti tak de lah "pancit" waktu bermain ;)

Yang bestnye tentang Vivix Shaklee ni, ia bukan sahaja bagus untuk mencegah penyakit malah Vivix Shaklee juga bagus untuk kesihatan dan bagus untuk awet muda tau! Lagi best..Vivix Shaklee juga bagus untuk mencegah kanser. Ini kerana Vivix Shaklee mampu memulihkan semula DNA yang rosak dan abnormal dalam badan kita. 

Bagi PD pula, ia bagus untuk mengekalkan tenaga berterusan serta mengekalkan bendalir dalam badan. PD ni sangat2 bagus untuk mereka yang aktif bersukan.

Untuk bacaan lebih lanjut boleh layari blog Shaklee saya mamaqaireen.com atau KLIK DISINI VIVIX SHAKLEE dan PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

Sekiranya anda berminat untuk dapatkan barangan SHAKLEE, anda boleh hubungi saya DILLA JALIL 017-5657552


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...