MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Tuesday, June 7, 2011

LAGI CERITA TENTANG SET B SHAKLEE

Alhamdulillah..mama mula mengenali Juliyana semasa di KIM (kumpulan ibu menyusukan) di FB. Selepas Juliyana mengambil Set B Shaklee, Juliyana merasakan ada banyak perubahan pada dirinya. Salah satunya ialah hasil perahan..daripada 3oz sahaja yang dapat di kumpul..kini menjadi 11oz sekali pam! Wah..banyak tu!! Syukur Alhamdulillah rezeki untuk babynya.

Cerita Juliyana selepas mengambil Set B Shaklee:
___________________________________________


Dalam 3-4 hari nie, aku dah pun mengambil suplement untuk membantu dalam bab penyusuan. Tak lama lagi aku nak masuk keje (2minggu lg). So, aku memerlukan supplement supaya dapat support aku dlm proses breastfeeding ini. Bila dah masuk KIM, ramai yang suggest ambil SHAKLEE. Jadi, aku pun nak mencuba lah bagaimana set ini dapat membantu. Aku beli set trial dahulu RM80 shj. boleh tahan untuk 1bulan.

Lately, bila cik P dah dtg, pengeluaran susu agak menganggu sedikit. Agak kecewa juga lah. Tapi, aku tak perlu stress. Aku perlu mencari jalan penyelesaiannya supaya boleh meneruskan bf izzul. Sebelum cik P dtg, sekali pump aku leh dapat 7-8oz. kdg2 mencecah 10oz. But, sekarang hanya dpt 3-4oz shj. paling tinggi 5oz. bila hasilnya merundum, haruslah perasaan kecewa itu ada kan..? so, bagaimana set shaklee membantu?

Jom tengok bagaimana selepas mengambil shaklee.

Inilah jumlah hasil susu aku after cik P datang. tapi, ini hasil sebelum aku ambil shaklee.

Di bawah nie, hasil selepas mengambil shaklee.

hari pertama

Hari kedua

hari ketiga


boleh baca cerita selanjutnya di sini

Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack Shaklee untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70~RM100 per set dan free delivery. Sms kan kepada mama 017-5657552 atau boleh guna ID mama 852451 di mana2 branch Shaklee berdekatan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...