MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Tuesday, March 27, 2012

Testimoni ~ Pembakaran lemak dengan Omega* lebih best!

Gemuk! Debab! Bulat! tak suka dengan perkataan itu kan? Nafsu makan semakin membuak2..macam mana pula nak diet? Semuanya sedap..TETAPI mahukah anda biarkan badan anda berterusan menjadi seperti ini....





atau seperti ini..

Macam - macam penyakit boleh datang tau..Darah Tinggi, Jantung, Kencing Manis......minta jauhlah kan. Apa kata kita mula dari sekarang. Kawal permakanan kita, kurangkan makan berlemak, kurangkan tidur, kurangkan makan makanan segera dll.

Selain itu, mama juga galakan anda membuat sedikit senaman. Senaman paling mudah ialah berjalan. Cara ni..mama dapat dari baba, dia tidak akan sesekali parking kereta betul - betul depan kedai yang kita nak pergi. Katanya biar kita berjalan dan bersenam. Mula - mula dulu mama tension gak!Ialah nak kena jalan jauh kan, heheee..tapi sekarang mama pula yang tiru cara baba ^_^

Disamping kita buat senaman, untuk dapatkan kesan yang lebih lagi, anda bolehlah mencuba supplement dari Shaklee. Ni kisah Kak N pagi tadi di facebooknya.


testimoni dari Kak N: (klik gambar untuk gambaran lebih jelas)


"Utk kurus ke? Saya amal Omega as fat emulsifier, alfalfa as fiber, herb lax for colone detox. Alhamdulilah mmg dpt slimkan tpt yg diingini.
Kos sebulan dlm RM120 sbb omega nk beli setiap bulan.
Kos lain? Beli buah2 utk lg cepat kesannya!"

Alhamdulillah..mama pun tumpang happy ^_^

Jom baca kisah Kak N :
____________________________________________________________

Maka pengambilan makanan dan cara hidup kita perlu seimbang.... walaupun banyak pusat kecantikan yang boleh membantu namun kosnya pastilah tinggi. 

Namun bagi saya, Omega, Alfalfa dan Herb Lax sangat membantu. Harganya cukup berpatutan. Namun pengambilan buah sangat membantu sistem pembuangan lebih lancar.

Memang antara tips yang bagus kita amalkan untuk elakkan perut buncit ialah kurangkan minum ais, jangan mandi selepas makan serta bersenam setiap hari. Namun supplement turut membantu melancarkan proses itu.

Alhamdulillah telah hampir sebulan makan Omega sebagai pembakar lemak, ia memang memberi kesan yang sangat hebat pada selera makan saya. Alhamdulillah saya dapat rasakan perbezaannya. Memang setelah amalkan makan omega, kita banyak rasa dahaga dari lapar. Dapat rasa berbanding makan Lecithin. Memang ada yang amalkan Lecithin sahaja sudah dapat merasa bentuk badan yang lebih slim dan cantik terutama bagi ibu menyusu kerana penyusuan itu sendiri membantu si ibu membakar banyak kalori.

So jika anda mahu mencuba Omega, Alfalfa dan Herb Lax boleh mendapatkan dari saya dengan konsultasi penuh serta harga yang berpatutan.


Sebarang Pertanyaan Sila Hubungi mama :

1. LIKE fanpage MamaQaireen Shoppe 
2. PM saya di fb, Dilla Jalil
3. Emel admin@mamaqaireen.com
4. SMS/ Whatsapp saya di 017-5657552.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...