MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Monday, June 11, 2012

Makanan Ransang Mood Seks!

Sejak sekian lama, sesetengah jenis makanan termasuk buah-buahan dan sayur-sayuran boleh membantu anda meningkatkan mood sebelum bersama dengan pasangan masing-masing.



1) Bawang putih mengandungi kandungan aktif iaitu allicin yang merangsang pengaliran darah ke organ seks.


2) Buah delima turut dikenali sebagai epal cinta merupakan pembangkit syahwat yang membangkitkan keinginan seks.




3) Tiram kaya dengan zink di mana ia penting untuk penghasilan hormon kelelakian (testosteron). Ia merangsang hormon seks dengan menghasilkan dua jenis asid amini.




4) Oat adalah bijirin yang merangsang tenaga dan berahi seks.




5) Halia merangasang peredaran dan meningkatkan aliran darah ke bahagian organ seks yang penting.




6) Saderi membantu meningkatkan ghairah kepada wanita. Ia turut mengandungi hormon lelaki iaitu androsterone yang meningkatkan ciri-ciri maskulin.




7) Asparagus adalah perangsang nafsu yang kaya dengan vitamin E (vitamin seks terbaik) atau dapatkan Vitamin E dari Shaklee, di ambil pula dengan Alfalfa..perghhhh memamg gatal sahajalah! heheee..


Lebih mudah untuk diambil ^_^

Info tambahan : Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya. Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik. Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekananNitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi mama untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan mama.

1. LIKE fanpage MamaQaireen Shoppe

2. PM saya di fb, Dilla Jalil

3. Emel admin@mamaqaireen.com

4. SMS/ Whatsapp saya di 017-565755

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...