MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Thursday, November 14, 2013

7 Fakta Keunikan Shaklee... Mesti Nak Tahu










1. Kos Vita Lea sehari ialah 60 sen...Bandingkan dengan harga sepinggan nasi pun dah RM1.50. Adakah kita masih berkira untuk kesihatan?

Ujian klinikal mengenai Vita Lea menunjukkan bahawa penggunaan yang konsisten selama satu tahun mengurangkan hari-hari sakit sebanyak 65%. Vita Lea dibuat daripada tumbuhan yang ditanam secara organik ... diproses secara semulajadi untuk memelihara enzim-enzim penting.

2. Satu kajian telah dilakukan pada Shaklee Nutriferon ... hasil yang menakjubkan adalah bahawa NutriFeron didapati mujarab untuk membunuh sel kanser, di manasel-sel darah putih bertindak tangkas terhadap sel-sel tumor dan sel-sel yang dijangkiti patogen seperti virus.

3. Herba dalam Shaklee Herb-Lax menyuburkan usus dan organ-organ yang berkaitan, dan mengukuhkannya supaya dapat berfungsi sepenuhnya untuk membuang bahan-bahan toksik dari usus.

4. Apabila Dr. Richard Brouse membuat ujian ke atas darah sendiri, Shaklee didapati meningkatkan mobiliti sel-sel darah putih di dalam darahnya hanya beberapa jam mengambilnya.

5. Garlic Complex Shaklee diproses dengan kaedah yang dingin-kering. Oleh itu, ia mengekalkan potensi satu ulas bawang putih mentah tanpa bau. Ia adalah antibiotik kuat diketahui secara semulajadi.

6. Pada 3 minggu ke-8 kehamilan ibu dan anak menghadapi risiko terbesar kecacatan disebabkan pendedahan toksik... dan ia amatlah penting dan sangat2 kritikal untuk bertukar daripada produk penjagaan badan dan rumah yang berbahan kimia kepada produk penjagaan diri dan rumah Shaklee yang selamat, tanpa bahan kimia dan semulajadi.

7. Menurut Dr. Richard Brouse, gadis yang mula mengambil Energizing Soy Protein sebelum baligh mengurangkan 50% risiko mendapat kanser payudara, ovari dan serviks. Ini adalah kerana soya membantu untuk mengimbangi pendedahan "xenoestrogen" dari alam persekitaran kita.

Xenoestrogen adalah bahan yang mirip estrogen yang boleh menyebabkan pelbagai masalah kesihatan. Ia didapati dalam produk2 dan bekas2 yang mengandungi  PCB, BPA and Phthalates... Oleh itu amatlah penting untuk bertukar kepada produk2 tanpa bahan kimia.. Sayangi anak gadis kita!

8. Menurut Jurnal Lancet Oncology,kadar kematian untuk kanser payudara dijangka meningkat sebanyak 50% dari 2002 hingga 2020. Ini adalah satu sebab untuk mula menggunakan produk Shaklee tanpa chemical!

Fikir sendiri apa yang terbaik untuk anda keluarga... Jangan biarkan sikap terlalu berkira dan skeptikal kita memberi kesan buruk terhadap keluarga kita.. Sayangi keluarga terutama anak2 dengan menjaga kesihatan kita dan kesihatan mereka!

sumber
Happy Family mama + baba = Qaireen
Tanpa baba dan Qaireen, siapa lah mama..sayang anda berdua ^_^


Untuk maklumat lanjut boleh hubungi mama untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan mama.


1. LIKE fanpage MamaQaireen Shoppe

2. PM saya di fb, Dilla Jalil

3. Emel admin@mamaqaireen.com

4. SMS/ Whatsapp saya di 017-565755


Hubungi :

Dilla Jalil

Pengedar Sah Shaklee Ipoh Perak

NoID : 852451


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...