MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Monday, December 12, 2011

SET A & PD SHAKLEE SESUAI UNTUK KEKAL BERTENAGA SEPANJANG MENGERJAKAN UMRAH

Apa kata Mariam Ab. Wahid tentang vitamin shaklee?


Testimonial : Sy mencari suppliemnt yg sesuai utk diri esp utk mengerjakn umrah pd bln ramadhan yg sgt memerlukn ketahan physical & mental :-) Azrin Mohd mencadangkn Set A + PD sebagai bekalan. Alhamdulillah...berkat pengguna suppliemnt n PD, kami sekeluarga sihat tanpa batuk, selsema & demam ketika di tanah suci & sekembali ke tanah air. Kami dpt menjlni ibadah dgn sempurna tnpa rasa letih & kepenatan dgn keadaan cuaca panas sehingga mencecah 54deg. Selain tu,dgn Cinch Mix Shake & Lecithin sy berjaya menurunkn berat sbyk 2kg pd minggu petama & seterusnye. Thanks Rin for your advice! terus terpikat nk join shaklee :-)


Ada apa dengan Set A..dan apa pula PD tu?

Set A mengandungi :
Vita-Lea® Iron Formula 

Multivitamin & Multimineral

Multi yang Hebat
Makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif di dalam sains Shaklee yang mampu dimiliki. Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Penggunaan harian, Vita Lea boleh:
Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh*
Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas*


Sustained Release Vita-C™ 500 mg

Bekalan Vitamin C secara Semulajadi

Badan anda berupaya mampu melakukan banyak perkara tetapi ianya tidak dapat menghasilkan atau menyimpan Vitamin C. Shaklee Sustained Release Vita-C™ 500mg berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Sustained Release Vita-C mengandungi:

- Kandungan Vitamin C yang tinggi.
- Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.
- Formulasi yang membantu mengekalkan kesihatan gigi, gusi dan tulang. *



B-Complex

Vitamin B Penting untuk Kesihatan
Adakah anda mendapat Vitamin B yang mencukupi? Tekanan hidup, alkohol dan ubat-ubat preskripsi berunsurkan dadah berupaya meningkatkan risiko pengurangan Vitamin B di dalam tubuh. Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik sama ada daripada segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan apatah lagi dalam membina tenaga metabolisme.* 

Pilihan Vitamin B yang Tepat dan Seimbang
- Shaklee B-Complex mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh anda bagi menggantikan nutrisi Vitamin B yang hilang.


Performance® Maximum

Penghidratan lebih cepat berbanding air (Oren)
Bekerja atau bersukan menyebabkan kekurangan nutrisi penting dalam tubuh. Shaklee Performance merupakan pilihan paling ideal yang berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan mebekalkan tenaga untuk kegiatan harian anda. 

- OptiCarb® pilihan eksklusif untuk tenaga yang berpanjangan.
- Membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan.*
- Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga, otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.*

_______________________________________________________

Shopping Time!! 
Untuk mengetahui Promosi YEAR END SALES, anda boleh:

1. LIKE fanpage MamaQaireen Shoppe (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb, Dilla Jalil

3. Emel mamaqaireen@yahoo.com dengan tajuk "Y.E.S 2011 at MamaQaireen Shoppe"

4. SMS/ Whatsapp saya di 017-5657552.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...