MamaQaireen Shoppe

Search This Blog

Monday, April 23, 2012

Testimoni ~ Bakal pengantin dan kecantikan kulit. Teruja selepas hampir 4 minggu mengamalkannya!

Assalammualaikum..selamat hari isnin..kenapa macam boringggg je hari ni? No..no..no..no, untuk mama, no more Monday Bluesssss..kita kena sihat, cergas dan ceria tau..+ve kan minda kita.

Tapi tulah..dalam, dok +ve kan minda sendiri ni, tiba2.....entah kenapa senjak beberapa hari ni..muka mama dah jadi macam "remaja" lah pulak (jangan salah sangka yekkk..heheee)

Tiba2 naik jerawat!..huhu..mungkin sebab mama kurang minum air dan sedikit stress (tapi masih boleh kawal dan senyum) Bukan apa kerja di Opis banyak sangatlah. Nak siapkan account sebelum hujung bulan Mei 2012 ni. Kadang tu sampai lupa semua benda.

Emmmm..tak pe, tak pe..sakarang ni tiap2 hari mama "telan" Set Kecantikan Shaklee! Pas tu minum ESP & Mealshakes sekali..nak baiki sel2 mati bekas jerawat yang ada dkt kulit muka ni..biar cepat sembuh dah dapat cantikkan semula kulit ku..heheee.

Ok dah kebetulan kita bercerita pasal kulit muka ni..mama nak kongsi cerita Pn. Syaza customer Pn. Lia. Kisah bakal pengantin yang nak kulit cantik..Jom kita baca.

________________________________________________________



.... So, harini saya nak cerita tentang customer saya Pn Syaza yang ambil set ini just about 4 weeks before beliau berkahwin. Sebenarnya dah lama saya simpan testimoni beliau, tapi tunggu turn nak post kat blog ni..berderet-deret testimoni dah dikongsikan dengan semua pengunjung-pengunjung UmmiIrfan.Com ni .. (^_^)Actually Syaza ambil vitamin-vitamin daripada saya untuk cantikkan kulit beliau. Beliau ambil Set D+ESP+GLA untuk cantikkan kulit, nak nampak berseri masa naik pelamin katanya. Seingat saya, beliau ambil set ni sebulan sebelum berkahwin. Memang semangat dan very determined nak cantikkan kulit. Yelah untuk suami dapat pahala kan?


Selepas seminggu beliau amik set tersebut dengan saya ni feedback beliau melalui sms:
“Kak..kulit rasa moist je even though tak pakai krim..tapi ada naik sikit jerawat kecik2 kat muka..rasanya itu healing crisis..nampaknya kena minum air banyak lagi ni..”

Itu feedback beliau selepas seminggu makan set tu. Memang ada healing crisis sebab ape? Sebab badan sedang bertindakbalas dengan vitamin-vitamin yang beliau makan tadi. Tapi itu sebenarnya adalah petanda positif kerana badan masih berfungsi untuk detox dan bersihkan dalaman tubuh kita. So, Syaza pun teruskan pengambilan set ni..

After 3 weeks, beliau sms saya:
“Kak..Syaza nak kahwin minggu depan, semua orang puji kulit Syaza..nampak berseri-seri je..”


Nak tau itu sebab ape? Itu sebab GLA dan ESP serta Set D yang beliau makan tadi. 
GLA ni amik masa dalam 21 hari untuk nampak hasilnya dan 
ESP pula ambil masa 20 hari (paling cepat) untuk gantikan balik sel-sel yang rosak dan bina sel-sel baru.
Vitamin E pulak melindungi kulit kita dari pancaran sinar uv yang merbahaya dan melindungi kulit kita dari serangan radikal bebas. 
Manakala Vitamin C membentuk kolagen dan 
Vitamin B-Complex membantu mengawal aktiviti kelenjar minyak pada wajah.
Selain itu, beliau juga banyak mengambil buah-buahan dalam pemakanan harian beliau. Buah-buahan ni penting walaupun beliau ada ambil 
Alfalfa yang bertindak sebagai fiber untuk proses detoks, buah-buahan membantu mempercepatkan proses ini secara konsisten.Hasilnya dah tentulah kulit yang mulus, bersih, cantik dan berseri! (^_^)





________________________________________________________________


Menarik dan teruja bila baca pengalaman mereka ... Anda bagaimana?


Untuk maklumat lanjut boleh hubungi mama untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan mama.

1. LIKE fanpage MamaQaireen Shoppe

2. PM saya di fb, Dilla Jalil

3. Emel admin@mamaqaireen.com

4. SMS/ Whatsapp saya di 017-565755

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...